Nuffnand Ads

Thursday, September 27, 2012

FCC High Performance Foundation

Aku ni jenis yang tak berapa pandai make up sangat sebenarnya. Kadang-kadang make up ok, kadang-kadang terputih, kadang-kadang tergelap. Tapi itulah aku. Kalau time tak make up pulak muka punyalah pucat gila. So nak taknak terpaksalah make up. Kulit aku pun mainkan peranan penting sebenarnya memandang kulit aku jenis yang agak oily so agak rumit untuk aku pilih jenis foundation.

Korang pernah dengar dengan Farmasi Colour Cosmetic. FCC ni merupakan product kosmetik halal yang bertaraf antarabangsa yang di perbuat dari Turki. Pada aku kosmetik amat senang untuk dipakai coz sesuai dengan kulit aku yang agak oily and sensitif ni. Bagi yang tak berapa fancy dengan make up ni. Bole cuba jenama ni.

Harganya pun agak berpatutan, takdela mahal sangat.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=118192118269434&set=a.118192111602768.31032.116961868392459&type=3&theater

No comments:

Post a Comment