Nuffnand Ads

Tuesday, October 23, 2012

Make Up Lagi


Aku ni bukanlah jenis yang suka sangat make up just simple-simple je. Tapi sudah jadi naluri seorang perempuan yang memang suka benda yang cantik tak gitu. At entry nie aku just nak share pasal satu product jenama Benifit.

Semalam masa keluar lepak dengan cik kak seorang ni. Aku tengok bibir dia mois je then lipstik yang dia pakai pun tak berapa melekat dengan gelas.

Selalunya lipstik mesti melekat bila minum tapi dia tak. Dia bagi tau aku dia pakai Lip Plamp. Aku ni bukannya tau sangat pasal benda-benda camni.

Cuma yang aku tau, dia cam gamlah tuk lipstik kita.


Kalau nak pakai Lip Plamp ni tanpa lipstik pun boleh sebab dia akan buat Lips kita nampak lebih nude.


Camni..

Then, aku pun start survey kat internet. Aku terjumpala pages nie Mimi Lala. Kat pages ni ada jual Lip Plamp nie.


No comments:

Post a Comment